January 2, 2012

Tarikh Lahir

Tengah buka FB students ni, tiba-tiba ada status yg menarik perhatian saya. Apa dia?Tajuknya - Tarikh Lahir Keramat!!Apa yang keramat sgt ni?Ok jom!Kita tgk!!Tapi, saya ambil yang ada kena-mengena dgn saya shjlah ye =p. Tak taulah ni kajian siapa tapi seronok jugalah nak tau kan. Mana tau ada kena dgn diri sendiri. hehe.

Kalau anda dilahirkan pada 6Hb, 15Hb, 24Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.6. Jeng jeng jeng...Apa jawapannya ye???hehe..

(1)Anda dilahirkan untuk menikmati hidup ini. Anda tidak pedulikan apa-apa perkara dan hanya ingin berseronok dalam hidup anda saja.
~Owh yeke?Hmm, mmgla kena menikmati hidup. Live life to the fullest kan?Tapi, part yg hanya ingin berseronok dalam hidup tu macam tak kena sikit dgn diri saya ni. Saya bukanlah orang yang tahu nak enjoy je dlm hidup. Ada misi dan azam yang perlu dilaksanakan juga.

(2)Anda sangat pandai dalam pelajaran dan pengurusan perniagaan.
~Takdela sangat pandai. Honestly, masa bersekolah dulu, saya dikategorikan sebagai pelajar yang sederhana. Bukannya pelajar yang cemerlang. Result gempak. Dapat straight A's dalam peksa. Tidak. Tidak. Mungkin result ok sebab study. Itu aje. Yang part pengurusan perniagaan tu, memang bukan saya. Saya memang tak berminat dalam bidang ini.

(3)Anda seorang genius, baik hati (tapi hanya orang yang beranggapan anda orang baik), mempunyai paras rupa yang cantik atau kacak.
~Genius?Nope. Baik hati?Emm, kena tanya kawan-kawan sayalah. Saya pn tak naklah dikategorikan orang yang 'masuk bakul angkat sendiri'. haha. Paras rupa cantik?Ini yang nak gelak ini. Saya biasa aja. Sihat tubuh badan. Anggota badan pun cukup. Tak cacat lagi. Even mata pun tak rabun lagi. Alhamdulillah.

(4)Semua benda yang baik akan datang pada anda.
~Apa itu?Nak tahu jugakan?hehe.

(5)Anda mengambil berat ke atas ahli keluarga dan kawan-kawan anda.
~Jawapan saya, mungkin ya dan mungkin tidak. So so. 50-50.

(6)Pada pandangan mereka, anda adalah seorang yang murah hati, peramah, adil saksama dan mempunyai penilaian yang tajam.
~Murah hati?Entah. Peramah?Tengok keadaan. Bukan dgn semua org saya peramah. Adil saksama?Mak ai, ni mmg tak tahulah nk jawab apa. Penilaian yang tajam?Mcmane tu ek?Dari segi apa??

(7)Pasangan ideal anda adalah no. 1, 3, 9.
~Ok. Jom kita tgk siapa yang kena. haha....
-Kalau anda dilahirkan pada 1Hb, 10Hb, 19Hb, 28Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.1
-Kalau anda dilahirkan pada 3Hb, 12Hb, 21Hb, 30Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.3
-Kalau anda dilahirkan pada 9Hb, 18Hb, 27Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.9
~Entahle sape ye...kihkih..

Oklah. Itu aje. Owh, btw, Happy New Year 2012 to all!!!Lmbt da ni wish. hehe.
Olá! Se você ainda não assinou, assine nosso RSS feed e receba nossas atualizações por email, ou siga nos no Twitter.
Nome: Email:

0 comments: