January 15, 2012

Happy Birthday!

Rasanya tak terlambat nak wish happy birthday kat entry ini. HE HE. Ala, lagipun da wish kat handphone dah.

Happy birthday to adikku Mat Ami aka Mel Mel. hehe. 20th birthday. Beso dah ko. Moga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki. Rajin-rajinlah blajo kalau nak jd engineer mcm Scofield aku. haha.

Utk pengetahuan, Emy ini adik saya yang kelima. Ceh, macam ramai je adikkan?haha. Tapi, mmg ramai pun. Masa kecik-kecik dulu, rasa macam berderet-deret je adik ada. Saya masih ingat, dia dilahirkan pada waktu malam di rumah nenek. Mmg anak jati Kampung Tenglu ni. hehehe. Masa itu, saya baru darjah 1. Baru je masuk sekolah sebab dia lahir awal tahun - 10/1. Masa itu juga ayah tgh sambung belajar kat UPM. Maka, yg ada kat rumah nenek masa itu, Tok Ayah & Pak Lang. Tak ingat la pulak sapa yang azankan sbb bila saya bangun je tido masa esok harinya, dah ada adik baru. Haha. Haila.

Oklah. Itu aje yang nak diceritakan. Take care. xoxo.

Gambar masa pergi umrah thn lps. Me with Pak Busu & Emy
Olá! Se você ainda não assinou, assine nosso RSS feed e receba nossas atualizações por email, ou siga nos no Twitter.
Nome: Email:

0 comments: