June 28, 2010

Kata Ganti Nama Diri Pertama

Salam,

Memandangkan blog ini dibaca oleh semua lingkungan umur, eloklah kiranya saya menukar kata ganti diri pertama dalam entry saya daripada 'aku' kepada 'saya'. Harap maklum. Nantikan cerita yang akan datang =)
Olá! Se você ainda não assinou, assine nosso RSS feed e receba nossas atualizações por email, ou siga nos no Twitter.
Nome: Email:

8 comments:

HangLiJo said... at Thursday, July 1, 2010 at 12:01:00 AM GMT+8

ok! saya tunggu perkembangan terbaru dari awak..hee~ ;p

Aqilah Suhaizam said... at Thursday, July 1, 2010 at 5:33:00 PM GMT+8

wakaka nak tuka kepade saye ? Keh2

Nur Adibah said... at Thursday, July 1, 2010 at 7:07:00 PM GMT+8

Una, baiklah..Tungguuu!!

Nur Adibah said... at Thursday, July 1, 2010 at 7:07:00 PM GMT+8

Qilah, yela sbb ada lecturer n anak murid yg bc..

Ir A.Aziz said... at Thursday, July 8, 2010 at 7:40:00 PM GMT+8

perlu la dedahkan blog kat anak murid. haha!

Nur Adibah said... at Thursday, July 8, 2010 at 7:48:00 PM GMT+8

Diorang cri sendiri la wei. Wut to do. Besele. Cikgu popular. haha.

Dilla said... at Thursday, July 8, 2010 at 10:22:00 PM GMT+8

IMHO, tak kisah pun nak guna saya, aku, beta, atau apa saja yang bersesuaian. Yang penting penggunaan tu bersesuaian dengan apa yang nak disampaikan.

Nur Adibah said... at Thursday, July 8, 2010 at 10:26:00 PM GMT+8

Baiklah madam. Akan saya turuti nasihat madam. TQ. hehe..