June 22, 2010

Aku & Along


Aku dan Along. Saja2 buat entry ini. Hanya untuk bertanya kepada rakan-rakan, adakah muka aku sama dengan Along seperti gambar di atas?Along itu adalah seekor kucing jantan yang ada di rumah aku. Along inilah salah seekor penyumbang terbesar kepada bau-bauan 'harum' di rumah aku. Juga penyumbang terbesar kepada keturunan-keturunan kucing yang lain. Along ini diharamkan sama sekali memasuki rumah kami. Jika Along ini terlepas masuk ke rumah, seisi rumah akan berteriak memanggil nama Along. Sebab apa?Sebab Along ini akan meninggalkan bau-bauan yang sangat 'harum'di dalam rumah. Hoho. Berbalik kepada persoalan utama. Kenapa aku bertanya sedemikian rupa kepada kalian?Ini kerana ada rakan-rakanku ada yang mengatakan mukaku persis muka Along. Nak dijadikan cerita aku juga dikenali sebagai Along di rumah. huhu. Adik aku sering mengatakan Along ini kucing aku. Pantang Along kencing, mulalah mereka akan mengatakan,"Tengoklah kucing siapa. Sama dengan tuan dia". Siot aje. Salah seorang kawanku mengatakan dia rindu dengan Along ini. Along sama dengan mukaku. Hoho. Adakah benar?Kawan-kawan, sila berikan komen anda. Tidak sabar untuk menerima maklum balas daripada kalian semua. Heeee........
Olá! Se você ainda não assinou, assine nosso RSS feed e receba nossas atualizações por email, ou siga nos no Twitter.
Nome: Email:

6 comments:

Aqilah Suhaizam said... at Tuesday, June 22, 2010 at 6:06:00 PM GMT+8

Haaaa ?
Dalam ga,bar ni MACAM same , kalau betul2 tak same kot . Hehehe ~
Kalau die kencing atau puut tu mmg kene salahkan kaklong lah , semestinyaa ~

Emalin Aisyah said... at Tuesday, June 22, 2010 at 6:24:00 PM GMT+8

hehehe..ada la ckit..muka kucing tu sama mcm diba bila diba senyum..;p

Nur Adibah Md Azman said... at Tuesday, June 22, 2010 at 7:52:00 PM GMT+8

Qila, mmg x same. Diorang ni je memandai ckp Along tu mcm Kak Long. Padahal bukan kucing Kak Long pun. Amk name Along je..hmm..

Nur Adibah Md Azman said... at Tuesday, June 22, 2010 at 7:52:00 PM GMT+8

Malin, yeke?Adoyai..hohohoh..

Emalin Aisyah said... at Tuesday, June 29, 2010 at 4:57:00 PM GMT+8

tapi kita rasa kucing tu mcm garfield plak..dh la kaler pun lebih kurg..;p

Nur Adibah Md Azman said... at Tuesday, June 29, 2010 at 7:05:00 PM GMT+8

Garfield??Muahaha...Tp ade sekor kucing oren kt rumah ni namanya Gapil..hehe.