September 16, 2009

15/9/2009

Nothing to say but that's my 24th birthday. As usual, takde parti yg dibuat, just terime ucapan dr rakan2. Sangat terharu coz masih ramai lg yg ingat besday aku. Ingatkan da ramai yg lupe. Maybe kat FB tu, kt bole tau besday kwn2 kan. So, senang le nak ingat. Aku sgt terharu bile my best friend yg da lameeee sangat tak jumpe die (jauh di mata tp dekat di hati) wish besday aku. Pg2 lps sahur die wish. Aku tau sms dr sana ke sini agak mahal tp aku sgt terharu weh. Even just a simple word:

Happy 24th birthday sayang!May all ur wishes cme true...

Ingatkan die da lupe aku. Seriously, ktorang da sgt lame tak jumpe. Bile die blk kg, aku plak kat u. Bile aku ade kat rumah, die plak da balik sana. Even raye pun mcm tu. Bile die blk ry, aku plak yg dok sibuk beraya kat tmpt ln. Isk2. Nak wat mcmanekn. Kalu dikire2, last aku jumpe die ms tu die kat matric lg. Ha, kirele bepe taun da ktorang tak jumpe. Huhu..Sgt lame kan?Ntah bilele nak jumpe. Die ckp, nk dtg convo aku bln 10 ni. Wah, sgt dialu-alukan. Aku tak dpt nak g convo die coz tersangatle jauh. Juz tgk gambo2 die jele..Huu..

One more thing, aku dpt sms dr lg sorang bff aku..Kalu ikutkan jam aku, lg 5 min nak msk besday aku tp die da wish awal. Die kate, ikut jam sender. Ape2 le..Ni sms die:

Dibut!Happy birthday yg ke 24! Semoga ko dipermudahkan segala urusan k..:-)

TQ le sgt ye. Dgn die ni pun aku da +,-,x,/ adele dlm 4 bulan da tak jumpe. Huu..Masing2 da wat haluan sendiri. Aku dok sibuk ngan GEMS. Si die dok sibuk dgn Training SIRIM. So, ktorg juz keep in touch thru sms, blog n FB ajele. Nasib baikle ade bnd2 alah tu. Kalu tak, berkirim surat jela ktorang mcm org dulu2. Hehe..Tak sabo nak jumpe convo ni. Huu..

Ramai lg yg wish aku ni. Thru sms : Tie, Atiq (my sis), Malin, Anum & Simma. Thru FB : Fiza Hanif, Haizul, Una, Mai, Kak Naji, Zulik, Iqa, Oren, Nadiah, Pipah, Wen, Boboy, Nor, Ya, Najib, Mizah, Zul, Rahim, Aziz, Nana, Mdm Fadhilah, Hadi, Ariz, Leha, Amir, dan ramai lg (sorry kalu ade yg termiss. Aku cube ingat sape lg yg wish aku nih). Even takde hadiah pun takpe. Janji ingatan dr korang tu yg lg bermakna. Serius!Aku tak mengharapkan hadiah tp doa korang yg sgt bernilai lg2 di bulan Ramadhan ni kn..Terima kasihle byk2..........Korang doakanle aku cpt2 dpt keje. Tak pun dpt sambung master ke. At least ade la gak arah tujuan hidup aku ni.
Olá! Se você ainda não assinou, assine nosso RSS feed e receba nossas atualizações por email, ou siga nos no Twitter.
Nome: Email:

4 comments:

Aqilah Suhaizam said... at Thursday, September 17, 2009 at 10:13:00 AM GMT+8

Happy Berfday KakLong gemboll!!!

Nur Adibah Md Azman said... at Thursday, September 17, 2009 at 12:55:00 PM GMT+8

TQ le. Jgn lupe bwk balik hadiah..Hehe..

Ecah said... at Sunday, September 27, 2009 at 2:05:00 AM GMT+8

Happy bufday ke-24!!
Bile nak kawen ha!?!

Nur Adibah Md Azman said... at Sunday, September 27, 2009 at 7:46:00 AM GMT+8

Sengal Ecah aka Qila!!Qila kawin dulu le..Bru Kak Long..