March 21, 2011

Kenangan Belajar

Ada segelintir murid saya menanyakan pada saya. "Cikgu belajar apa dulu kat U?" | "Cikgu belajar kat mana?". Saya hanya tersenyum. Kenapa?Sebabnya jika saya jawab soalan-soalan mereka, mungkin akan ada pertanyaan-pertanyaan yang seterusnya. Sebab apa?Sebabnya kelulusan saya (apa yang saya belajar di u) mungkin tidak bersesuaian dengan apa yang saya ajar mereka. Eheh. Nanti saya akan ceritakan pada anda semua ya apa yang telah saya belajar di U. Nantikan. Yang ini baru permulaan. Hehe. Tak mungkin akan habis 1 entry ini sahaja untuk cerita apa yang saya belajar selama 6 tahun. Sila enjoice gambar-gambar di bawah. Mungkin anda dapat mengagak apa yang saya belajar di U. Haish. Malu pula tunjuk gambar-gambar lama ini. hoho.


Olá! Se você ainda não assinou, assine nosso RSS feed e receba nossas atualizações por email, ou siga nos no Twitter.
Nome: Email:

4 comments:

NajLa ShuHuD said... at Tuesday, March 22, 2011 at 10:58:00 PM GMT+8

Argghhh.. aku terlalu rindukan zaman belajar.. Especially gamba ms kat matrik & zaman workshop tuu.. Nak nangis bila teringat...

Nur Adibah Md Azman said... at Wednesday, March 23, 2011 at 7:38:00 PM GMT+8

Huhu. La, samele. huhuhu. Ak pn rs nk ulang blk waktu dulu tp x bole...

ajezahmad said... at Wednesday, March 23, 2011 at 8:57:00 PM GMT+8

wah, ada ganbor aku? tiba2 bangga jap. weh, korg plan nak sambung master, ajak aku skali tau.

Nur Adibah Md Azman said... at Wednesday, March 23, 2011 at 10:11:00 PM GMT+8

Eh, aku main random je amk gambo2 tu. X perasan lak ada muke ko ;p Ajis, ak plan mcm nak amik akhir thn ni kalau aku still x dpt keje ttp. Skang ni tgh survey2 nk amk master pe. Yg pntg, ak xnk amik research. Pening dow. FYP pn ak da pening. Ko nk amik course pe?