January 30, 2011

Holiday yo!

Hai semua. Sedang mood ber'holiday'. Takda plan nak ke mana-mana even banyak dapat jemputan kahwin. Nak pergi tapi jauh sangat. Dengan keadaan yang tidak mengizikan (termasuklah cuaca yang tidak menentu), aku lebih suka duduk di rumah sahaja. Melayan diri. Tidur, tengok 'movies', menonton TV dan semestinya menanda buku-buku latihan budak-budak. Sapa kata kerja cikgu rilex?Cuti banyak?Cuti-cuti pun cikgu kerja tau. Walaupun tak secara langsung kena pergi ke sekolah tetapi kami bekerja di rumah; memikirkan apalah yang nak dibuat naik sekolah, buku-buku budak yang tak bertanda dan bermacam-macam lagi. Please stop nonsense talking about teacher's job!

Owh!Tajuk entry hanya fasal 'holiday', tapi aku dah mula melalut ni. Okaylah. Sebenarnya, tengah nak ambil 'mood' buat 'ABM' untuk budak-budak. Buku-buku yang tersusun kemas di dalam kotak masih tidak berusik. MALAS. Biasalah. Musim-musim cuti ini ditambah pula dengan cuaca yang sejuk. Owh!Memang seronok untuk bermalas-malasan. Betul tak?hehe.

Okay. Itu sahaja. THE END. Wassalam.
Olá! Se você ainda não assinou, assine nosso RSS feed e receba nossas atualizações por email, ou siga nos no Twitter.
Nome: Email:

2 comments:

Wani said... at Monday, January 31, 2011 at 4:08:00 PM GMT+8

Diba...sama la... ABM + homeworks knk2 ribena + lesson plan... tp lg stress after cuti CNY ni, ada observation

Nur Adibah Md Azman said... at Monday, January 31, 2011 at 7:26:00 PM GMT+8

Hmm..tau xpe. Nmpk je keje cikgu rileks tapi urghh!!!Paling x sukenye kalu kene observe. Seksa jiwa raga. Lg2 kalu yg observer tu skema.