November 24, 2010

Hutang Sudah Dilunaskan

Alhamdulillah. Syukur ke hadrat Allah. Hari ini semua hutang aku sudah dilunaskan. Alhamdulillah.

(1)Dah settle bayar PTPTN & duit kete untuk bulan ni la. Setiap bulan kena bayar. Ntah sampai bila nak settle.

(2)Dah settle upload semua gambar ke FB seperti yang dijanjikan. Dah berkurun aku peram dalam lappy. Asyik busy je masa sekolah. Tu yang malas nak upload gambar. Skang ni dah cuti sekolah, bolelah aku mengupload. Nasib baik cepat je. Kalau lembap, lagila aku peram gambar2 tu.

(3)Dah buat account FB untuk students. Ni pun sebenarnya dah lama aku plan. Aku tak nak campurkan sekali account FB sedia ada dengan students. So, skang aku da wat. Mereka pun dah men'tag'kan diri masing-masing kat dalam gambar yang aku dah upload. Ok. Senang ati aku. So, dah tak berhutang dengan mereka.

(4)Update blog. Hehe. Sebenarnya banyak je cerita/isu yang ditulis kat blog ni. Tapi, tula. MALAS. Diulangi M-A-L-A-S. Hahahaha. Kalau ada mood nak menaip tu, cepat je aku wat. Kalau takde mood, haram le aku nak menaip ini.

(5)Dah start marathon cite Jepun. Mr. Brain da abis walaupun 1 episod missing. Tgh layan cite Jepun lain pulak. hehehehe. I like!

Okaylah. Itu aje. Takde benda nak cerita pun. Saje je taip ni. See u. Daa!!!
Olá! Se você ainda não assinou, assine nosso RSS feed e receba nossas atualizações por email, ou siga nos no Twitter.
Nome: Email:

2 comments:

Cik Specky said... at Thursday, November 25, 2010 at 7:38:00 AM GMT+8

cikgu diba, saye nak add cikgu kat fb buleh x? hihi

Nur Adibah Md Azman said... at Thursday, November 25, 2010 at 8:26:00 AM GMT+8

HangLiJo, awak kelas mana ek?Saya x perasan lak awak. Kuikui.