October 14, 2010

Alhamdulillah

Seperti dalam entry yang lepas fasal aku telah berjaya mendapat lesen memandu. Lesen P pun P lah. Ada aku kisah apa orang nak kata?Lambat atau cepat seseorang itu mendapat lesen tidak menunjukkan apa-apa pun. Aku ada sebab kenapa ambil lesen lambat. Sama juga dengan orang lain. Maka, jangan terlalu nak ambil kisah apa orang lain nak kata okay!

Ha, ini ada sebuah cerita. Alhamdulillah misi aku seterusnya berjaya dicapai walaupun sebenarnya apa yang aku nak tak sepenuhnya dicapai. Apa dia?HAHA. Mesti ada yang dah dapat agak apa. HIHI. Aku malas nak cerita panjang lebar. Pandai-pandai korang la teka.

Maka, dengan tercapainya misi ini, aku kena usahakan misi yang seterusnya. Aku sedang meng'improve'kan diriku la ni. Moga tercapai. Bak kata pepatah, hendak seribu DAYA, tak hendak seribu DALIH. Tak gitu?HEHE. Insya Allah. Dengan usaha yang ada, akanku dapat jua.

Sudah masuk bulan yang ke-10 dalam tahun 2010. Pejam celik pejam celik dah 10 bulan aku tinggal di kampung halaman dan berbakti untuk anak Mersing. Isk2. Tak ku sangka langsung. 'Syllbus' pun byk yang dah habis. Tinggal nak ulangkaji ajala. Lagi dua minggu nak 'final exam'. Kalau kat U, dah start mengumpul soalan2 exam lps2. Tapi, bdk2 ni. Jangan harapla. Siap main-main lagi. Apa nak jadilah dengan diorang ni. Isk2.....

Okaylah. Itu aja. Lain kali jumpa lagi. Babai.
Olá! Se você ainda não assinou, assine nosso RSS feed e receba nossas atualizações por email, ou siga nos no Twitter.
Nome: Email:

0 comments: