August 22, 2009

Di Pagi Sabtu

Hai kwn2..Rasenye da lame tak menaip kat blog ni. Kemalasan yg amat ketara tlh berlaku. Hoho..Biasele da dok bz2 kat GEMS ni, internet connection pun tak best. So, terbantutle segala bnd yg nak diceritakan kat blog. Cerita tu byk, idea tu kdg2 dtg mencurah-curah tp...entahle..Malas btol!

Oklah. Tak nak cite pjg2. Arini ari 1st pose. Aku rs inilah 1st time aku berpuasa sbg perantau di Johor. Before ni kat PJ n Gombak. Perasaan menyambutnye bese2 je Entahle..Sebenarnye, aku tgh prepare utk dinner sok; tlg Wani and Anum gi beli souvenir utk dinner. Da bepe kali da gi kuar beli brg. Penat dow. Semlm le yg paling penat. Mmg kesian kat diorang. Aku sbg kawan, tlg le ape yg patut. Even aku bukanle under committe souvenir, tp tlg gak r. Special Team pun takde watpe. Nnt tinggal kena wat report jela ngan Miza.

Tak sampai seminggu da nak abis GEMS. Cerita2 kat GEMS nnt aku ceritakan next time eh?Hehe..Sedih plak rs nak tinggalkan GEMS ni. Lps ni, sumenye wat haluan masing2. Tak tau le lg dpt training kat mane. Jgn dpt KL suda. Aku tak nak dok kat KL. Kos sara hidup tinggi ma..Mane ckp ngan duit elaun yg aku dpt tu. Huhu..Unfortunately, dgr2 70% dpt kat KL..Huhu..Matile..Punyele aku lari dr dok KL, skali dpt. Mmg sadis r..Hoho..So, tgu jela resultnye Khamis dpn. Berdebar-debar beb!!Hoho..

OKlah geng. Da mls nak menaip. Housemates aku sume tgh dok tido lg. Bosanle plak. FB pun da takde ape2 aku nk godak. I'm wishing u'll Happy Fasting!May this Ramadhan is better than before. Insya Allah..TTFN!Wassalam..
Olá! Se você ainda não assinou, assine nosso RSS feed e receba nossas atualizações por email, ou siga nos no Twitter.
Nome: Email:

0 comments: