June 13, 2011

Alhamdulillah

Alhamdulillah. Impian untuk ke sana tercapai juga akhirnya. Dapatlah menjejakkan kaki ke sana. Uish. Memang tak boleh nak cakap apa. Serius. Kena pergi sendiri, baru tau. Rasa nak duduk je kat sana lama-lama. Lupakan hal-hal dunia. Duduk lama-lama kat dalam Masjid Nabawi (walaupun ada cerita sedih kat sini. Lain kali saya cerita) & Masjidil Haram sambil tgk Kaabah dan minum air zam-zam banyak-banyak. Memang akan rasa nak pergi lagi. Padanlah ramai yang cakap, kalau dah pergi kat sana, rasa macam nak pergi lagi. Bermacam-macam cerita yang ada kat sana. Nanti saya akan ceritakan satu persatu. Insya Allah.
Olá! Se você ainda não assinou, assine nosso RSS feed e receba nossas atualizações por email, ou siga nos no Twitter.
Nome: Email:

12 comments:

Anonymous said... at Wednesday, June 15, 2011 at 3:44:00 PM GMT+8

xde buah tngn ntuk sy ke cg?

Nur Adibah said... at Wednesday, June 15, 2011 at 11:35:00 PM GMT+8

Sape2 yg dpt A subject cikgu / highest dlm kelas, mmg dpt buah tgn dr sy.

Anonymous said... at Thursday, June 16, 2011 at 5:24:00 PM GMT+8

emm...xde rezeki la sy...cbb sy dax klas laen...

Nur Adibah said... at Thursday, June 16, 2011 at 11:10:00 PM GMT+8

Mmg nak wat mcmane.

Anonymous said... at Friday, June 17, 2011 at 12:41:00 AM GMT+8

kls 2 ex 2 rmai x yg dpt A bm?

Nur Adibah said... at Saturday, June 18, 2011 at 2:29:00 PM GMT+8

3 org je. Rmi yg 70++. Kelas awak?

Anonymous said... at Saturday, June 18, 2011 at 2:57:00 PM GMT+8

x rmai gak yg dpt A ..rmai yg dpt B...

Anonymous said... at Saturday, June 18, 2011 at 2:59:00 PM GMT+8

rmai yg dpt B...A x rmai cngt...

Nur Adibah said... at Saturday, June 18, 2011 at 5:37:00 PM GMT+8

Brp org?

Anonymous said... at Saturday, June 18, 2011 at 6:22:00 PM GMT+8

sy x ingt r cg...hehex

Nur Adibah said... at Sunday, June 19, 2011 at 10:37:00 PM GMT+8

Yela tu..

Anonymous said... at Monday, June 20, 2011 at 12:22:00 AM GMT+8

yele...