February 13, 2010

Doa


“Ya Allah, kalau berkahwin itu lebih baik bagiku, maka Kau temukanlah daku dengan jodoh yang terbaik buat agamaku, duniaku, dan akhiratku. Tapi, andai sendirian itu lebih baik bagiku, maka Kau suluhkan jalan buatku, pimpin daku, dan nanti Kau hidupkan daku di ‘sana’ sebagai pengantin-Mu. Amin.”
Olá! Se você ainda não assinou, assine nosso RSS feed e receba nossas atualizações por email, ou siga nos no Twitter.
Nome: Email:

6 comments:

HangLiJo said... at Saturday, February 13, 2010 at 8:52:00 AM GMT+8

amin2! InsyaAllah~

Dib, ko punye royal prince ada dlm friendlist aku.. tunku idris ibrahim & tunku jalil ibrahim~ humble giler weyh..

Nur Adibah said... at Saturday, February 13, 2010 at 6:50:00 PM GMT+8

Friendlist kt FB ke??Nak add le..hehe..Tunku Ismail xd ke??Hehe..Mcmane ko tau diorang humble??Bagusle kalu gitu..

eiryannie said... at Wednesday, February 17, 2010 at 12:27:00 PM GMT+8

amin :)

Nur Adibah said... at Wednesday, February 17, 2010 at 1:38:00 PM GMT+8

TQVM Yannie!!!

Aqilah Suhaizam said... at Saturday, March 13, 2010 at 9:57:00 PM GMT+8

ayah kata : macam dah ada je .
klong kan comei , eceh3
Amin Ya Rabbal Alamin ~

Nur Adibah said... at Saturday, March 13, 2010 at 11:50:00 PM GMT+8

Bnd yg da ade??Isk2 bdk ni.